24 Saat Güncel Haber Arama Motoru | Haber Scripti | Haber Yazılımı | Hosting
2018-02-22 14:08:52

Tüketiciyi bu kadar kasmayın

Uğur GENCER

ugurgencer4134@gmail.com 22 Şubat 2018, 14:08

Gün boyu cep telefonuna hiç mesaj gelmeyen vatandaşların bile mesaj kutusu gereksiz mesajlarla dolup taşıyor. Nedir bu gereksiz mesajlar elbette toplu çekilen tanıtıcı, yanıltıcı, duyurucu sözde reklam amaçlı çekildiği düşünülen aksine birçoğumuza gına getirip rahatsızlık veren mesajlar.

Çoğu vatandaş mesajlarıyla rahatsızlık veren firmalara sırf rahatsız olup gıcık olduğundan gitmiyor. Yani bu mesajlar yan etki yaptığından geldiği gibi silindiğinden amacına ulaşmıyor, sizin anlayacağınız ters tepiyor. Bu konuyu defalarca yazsak da maalesef değişmiyor. Mesajlar yağmur damlası gibi yağıyor açılmadan siliniyor.

Yok, efendim uygun kredi avantajı, internet, yakıt, beyaz eşya kampanyalar, tanıtımlar, indirimler, bindirimler vb. gibi cırt pırt gereksiz gelen mesajlar yetmiyormuş gibi birde üstüne gelen telefonlar?

Falanı filanı sizin olsun, nedir kardeşim vatandaşın sizlerden çektiği. Birde bunlar yetmezmiş gibi bankaların mesajları ve telefonları vatandaşı çileden çıkartmaya yetiyor.

Gerek uygunsuz zamanlarda çekilen toplu mesajlardan, gerekse telefonla aranmaktan artık illet geldi. Kardeşim vatandaş ihtiyaç duyduğunda zaten sizlere rahat ulaşabilir vatandaşı gün boyu aramanın ne anlamı var? Vatandaş aldığı hizmette faturasını düşürmek isterken vatandaşın faturasına fazladan ilave ücret olarak yansıyacak çeşitli kampanya tekliflerini sunmaya, çeşitli entrikalarla ömür boyu bağlamaya (caydığında bedel ödetmeye) çalışmanın ne anlamı var?

Sanki vatandaş çok düşünülüyormuş gibi profesyonel ikna edici kabiliyeti olan müşteri temsilcileri konuşma taktikleriyle vatandaşı ikna etmeye çalışıyorlar. Birde güvenlik nedeni ile görüşmeler kayıt altına alındığı belirtiliyor. Yesinler sizin kayıtlarınızı..!

Benden söylemesi inanın artık bana da bu durumdan gına geldi. Vatandaşın alacağı hizmet olsa bile bu kadar ısrarcı durumdan dolayı tüketiciler alacağı varsa da almıyor, sıkboğaz edilmekten hoşnut olmuyorlar.

Tüketiciyi bırakında rahat nefes alsın. Madem tüketicileri çok düşünüyorsunuz vatandaşın hizmet bedeli karşılığında cebinden çıkan paraları geri çekinde görelim. Toplu mesajla, telefonla daha fazla rahatsızlık vermeyin vatandaşı cep telefonu kullanmaktan bezdirmeyin!

Yıllar önce yazdığım bu kanayan yara kangren olsa da hala devam ediyor.

Bırakın tüketici rahat nefes alsın.

Saygılarımla,

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.