24 Saat Güncel Haber Arama Motoru | Haber Scripti | Haber Yazılımı | Hosting

Otobüs ve uçaklarda bayram yoğunluğu

EKONOMİ

Tatilin 9 güne çıkması ile Kurban Bayramı öncesi otobüs ve uçaklarda yoğunluk yaşanıyor. 9 günlük bayram tatili başlıyor. Bu uzun maraton öncesinde özellikle otobüs ve uçaklarda büyük yoğunluk yaşanıyor. Türkiye’nin en büyük otobüs...

Tatilin 9 güne çıkması ile Kurban Bayramı öncesi otobüs ve uçaklarda yoğunluk yaşanıyor.
9 günlük bayram tatili başlıyor. Bu uzun maraton öncesinde özellikle otobüs ve uçaklarda büyük yoğunluk yaşanıyor. Türkiye’nin en büyük otobüs ve uçak bileti rezervasyonu, satış platformu biletall.com.tr’nin Genel Müdürü Yaşar Çelik, bayram öncesinde yüz binlerce kişinin siteyi ziyaret ettiğini ve bayram öncesinde pek çok otobüs ve uçağın seferlerini doldurduğunu belirtti. Herkesin sevdikleriyle birlikte mutlu bir bayram geçirmesini dileyen Çelik, sistem üzerinde otobüs biletleri ve uçak biletleri ile ilgili en çok kalkış noktası olarak İstanbul’un seçildiğini söyledi. Çelik, ’’En fazla bilet alınan varış noktaları Ankara, Mersin ve Adana. Bayram dönemi öncesinde bilet satış sitesine gelen trafiğin yarısının mobilden gelmesi ise diğer dikkat çekici bir nokta’’ dedi.
İnternetten otobüs bileti alırken güvenilir platformların kullanılmasını öneren Çelik, son yıllarda TÜBİTAK destekli siteye yaptıkları yatırımın da boyutundan bahsetti. 7/24 faaliyet gösteren çağrı merkezleri ile birlikte otobüs ve uçak bileti satışı, rezervasyonu ile ilgili sundukları destekleri anlatan Çelik, gelen geri dönüşlerin oldukça olumlu olduğunu ifade etti. Özellikle 2015 ve 2016 yılı ile birlikte internetten otobüs ve uçak bileti satış oranlarının arttığını söyleyen Çelik, ilerleyen yıllarda internetten alımların acente ve bilet satış noktalarına oranla daha büyük bir gelişme kaydedeceğini belirtti.
2015’te 2 milyondan fazla bilet satışı yapan sitenin bu yıl daha büyük bir büyüme oranı hedeflediğini söyleyen Çelik, özellikle dijital kanallara yaptıkları yatırımın önemine dikkat çekti. Çelik, ücretli reklam kanalları, sosyal medya, arama motorları, içerik pazarlaması ve mobil pazarlama kanallarını aktif bir şekilde kullandıklarını belirtti. Son dönemlerde sosyal medyada yürüttükleri Yolda Kazan kampanyasına ilginin çok fazla olduğunu belirten Çelik, kampanyalara devam edeceklerini söyledi.
(İHA)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.